Scratch umeentzako aplikazio informatikoa da, interfaz erraz bat erabiliz, ordenagailuen
programazioaren funtsetan lehengo urratsak emateko tresna baioliogarria da.
Puzzle gisako aginteak metatuz, aplikazioak eraiki daitezke, alegia, pieza
baikoitzak eginkizun bat eragiten du: mugimendua, marrazketa, baldintza, etab.
Pieza horien konbinaketa dela-medio, haurrek oso aplikazio erakargarri eta
ikusgarriak egiten ditzakete.
Horrez gain, Scratch
eta Lego uztartuz robotikaren
alorrean, buruz, sartzen gara. Hau da,
Legozko motorrak, hubak, sentsoreak, argiak,
etab... Scrachtekin, oso era errazean programatu ahal dira. Gure
ordenagailuan aldez aurretik metatutako aginteak (puzzle-piezak) USB kablearen
bidez gure robotaren garuna aktibatuko dugu.
Pixkanaka-pixkana, eta ikastetxe batzuetan beste batzuetan baino
errazago, Scratch eskoletaz
barruko ikasgaietan ari da sartzen. Programazio sistema horren hedapena
sustatzeko, ekimenarik garraintzitsuena Scratch Eguna dugu, eta horren harira, abenduaren 10ean burutuko den Eraman Scratch zure gelara jarduera aipamen berezia
merezi du.
Apyma (Andra Mariko Guraso elkartea)
No hay comentarios:
Publicar un comentario